Omruil service

Omruil service

Er kunnen verscheidene redenen zijn om uw bestelling of een deel van uw bestelling te retourneren.

Bestelling beschadigd aangeleverd Bestelling omruilen binnen de afkoelingsperiode

  1. Uw bestelling wordt beschadigd aangeleverd Indien u uw bestelling beschadigd of defect krijgt aangeleverd en u kunt zien dat een of meerdere producten defect zijn dan mag u het pakket van de postbezorger weigeren.

Neem vervolgens zo spoedig mogelijk contact op met de United Carshops vestiging welke geleverd heeft, deze gegevens zijn vemeld op de contact pagina van de webshop.

2.Uw bestelling komt niet overeen met wat u besteld heft Uiteraard kunt u producten retourneren als uw bestelling niet overeenkomt met het geleverde product.

Neem vervolgens zo spoedig mogelijk contact op met de United Carshops vestiging welke geleverd heeft, deze gegevens zijn vemeld op de contact pagina van de webshop.

Voorwaarden retour:

De bestelling moet retour gestuurd worden in de originele verpakking. Deze originele verpakking moet onbeschadigd en zonder stickers verstuurd worden in een goed beschermende omdoos.

Als dit niet gerespecteerd wordt kunnen producten niet worden omgeruild in verband met onverkoopbaarheid. u dient uw factuur of een kopie hiervan met de zending mee te sturen. u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw naam adres en woonplaats (NAW) gegevens.

Uitgesloten voor retour Software waarvan u de verzegeling heeft verbroken Verbruiksartikelen zoals kabels, vloeistoffen e.d. Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn

WeCreativez WhatsApp Support
Stel je vraag hier over één van onze producten.
? Hi, hoe kunnen wij je helpen?